Emner, indlæg og aktiviteter

I Odense City Rotary klub bestræber vi os på at have så mange interessante indlæg som muligt

For at lære hinanden bedre at kende, holder vi Kaminmøder, mødes i naturen for at "Walk & Talk"

I coronatiden holdt vi online møder via Zoom

INDLÆG

Henrik Brandt Ibsen fortæller om sin søn Johan Bülow spændende iværksætterhistorie

UDVEKSLINGS STUDENTER PÅ BESØG HOS BORGMESTEREN PÅ ODENSE RÅDHUS

OPLEV VERDEN - studer udenlands, vær en del af den lokale kultur og udvid din horisont.

Er du mellem 15 og 18 år og kunne du tænke dig at få uforglemmelige oplevelser, møde nye venner og opleve andre kulturer, så er Rotarys 1-årige (Long Term) udvekslingsprogram helt sikkert lige dig.

Du skal være opmærksom på, at du skal søge i god tid (ofte et helt år forud for udsendelsen). Du må være fyldt 16 år, men ikke 18 år pr. den 31. december i udrejseåret. Ansøgningsfristen i din lokale danske Rotaryklub, som skal sponsere dig, er senest 1. september året før.

MORTENTUR PÅ ODENSE Å

WALK & TALK

Som rotarianere har vi lovet hinanden at leve op til høje etiske og moralske værdisæt. Det forpligter. Vi skal alle "walk the talk" og selv udvise engagement og ansvarlighed.
Heldigvis kan det være både sjovt, givende og utroligt spændende

Walk & Talk gør møderne mere uformelle.
Når I fjerner jer fra mødebordet og stolene, og begynder at bevæge jer, samtidig med I ikke sidder og kigger hinanden i øjnene, så er der nogle barierer som formindskes.
Selv dem, der normalt er mere tilbageholdende, får sat flere ord på, er min erfaring.
Dét har jeg håndfast beviser på, siden 2011.

Men også blot det, at man kommer ud af de faste rammer, løfter også lysten til at sætte ord på det, der der nogle gange kan være svært sige. Vi er ikke alle lige modige.

ZOOM ONLINE MØDER